fredag 23 oktober 2009

Emergency!

Dunkande huvudvärk, trött som en cementsugga, halva arbetsdagen kvar, jag blir tvungen att fuska...

*Psssht! Slurp slurp slurp Aaah!*

Nå jag tror inte på att man blir piggare på energidrycker, men då jag mkt sällan dricker dem och då jag aldrig dricker kaffe så hjälper det faktiskt mot huvudvärk. Tydligen så är det för att då jag inte dricker kaffe i vanliga fall så räcker koffeinet i drycken för att vidga blodkärlen lite och därför lindras huvudvärken sa min läkare då jag kom på att fråga honom vid ett möte för ett bra tag sen. Så, nu har ni lärt er nått nytt. Fast både min mor, mostrar, kusiner och bekanta häller ju i sej rävgiftskaffe som om de fick betalt för det så det lär knappast hjälpa för dem... ;-)

1 kommentar:

  1. Hahaha.. vad är det du säger, kan du klippa o färga för halva priset och är du duktig på det oxå? lovar du att det blir bra så ska jag absolut låta dig göra det!!!!! men jag är ganska kräsen.... men att handskas med en sax ligger ju i släkten! så jag tror dig ;) Vad ska man ha en dataskärm till för 1800 kr, magnus köpte en spelare till lastbilen för 13000... höll på att dö! =O varför? onödigt! vad ska du ha den till... köp en på rusta tyckte jag!!!! ;) kramar!

    SvaraRadera