fredag 5 februari 2010

Julen 2009

Här kommer lite suddiga bilder från julafton 2009 som jag fann i min kamera.
Kamerans autofocus är inte så bra, men det duger här iaf.


Bilden är vår vår eminenta julgran, julklappar. Det är få gånger man kan säga att julklappshögen var nästan lika hög som julgranen. ;-)


Så här mkt mat har det aldrig varit i Ronnys kylskåp, ever!
Så det var värt att föreviga med detta foto.
Jag har dock inte kommit på hur man vrider på bilderna här i Bloggen så ni får vrida på huvudet.

Mammsingen, finklädd och redo att börja öppna sina paket.


Morsan håller på att göra iordning julbordets godaste rätt. Yummi! Är det inte jul snart igen?!


Mera käk! =)


Jag stod för prinskorveriet. Lägg märke till de perfekta snitten på korvarna! Perfection!

2 kommentarer:

  1. Härliga julbilder, mycket god mat.

    SvaraRadera
  2. Varför är jag där jerry man ser all julmat som korvar sig runt magen

    SvaraRadera