fredag 9 april 2010

Bilder

Här kommer lite bilder jag tagit med mina telefon.
(Texterna till bilderna är ovanför bilderna.)

Jag var ute och gick då jag fick se detta, var tvungen att ta kort på det. En snubbe har släpat upp sin snöslunga på taket, galet. =)

Taget för någon vecka sedan på en av mina långa helgpromenader.

De 2 nedan är tagna nu i veckan på morgonen då jag var på väg till bussen, nu har det börjat töa på allvar. Dimman ligger tät. Härligt.

Här är en bild på vårat nya kontor och våra små "cubicals".
Min enda påskpyntning är på kontoret. Han får komma fram varje år på påsken.Övriga dagar om året bor han i min skrivbordslåda tillsammans med min julmugg. Han heter Ragnar.

Min snabbmiddag i onsdags. Det blev inget spel med polarna så vår utemiddag uteblev, så jag köpte hem en pizza istället. De är supertunna här, men räcker gott som middag och är faktiskt mkt goda trots att de är så tunna.

Kortet nedan är taget i mitt köksskåp, de små jävlarna håller på att komma fram nu, fy fan, hatar dem, och det kryllar här i huset. Dags att flytta kanske.

4 kommentarer:

  1. Tala om att man tänker litte när man skotar så där. Roligt att se några bilder från dig . Jag kan inte komma in på din sida går genom syster mona för att se. Hoppas du får vara frisk så du kan komma till mamma nästa helg ser fram i mot det Fika hos mormor och på viktoria kan vi gå ochså stora räkmackor har dom där du ska titta på klädesaffären . Och inte förglömma kamsen vi ska göra. bara lata oss. Bra bilder i alla fall roligt att få se ditt jobb ochså alla kräk dacks att flytta som sakt. Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Hej Jerry!

    Roligt att du hittat på en kamera även om man som jag nästan är blind och får anstränga sig för att se vad det är som kryper i ditt skåp? Är det en spindel?En helt galen man på taket bara så galen som man kan bli av all snö :-)) Så du ska till stora Obbola och hälsa på glöm inte att ta med en dyna!!!! om du har tur får du låna din kära moders säng. :-))Hälsa Ragnar från mig... Kram från Moster

    SvaraRadera
  3. Klicka på bilderna så förstoras dem. // Jerry

    SvaraRadera
  4. oj, den pizzan vill jag ha ;) !!! såg så gott ut. ser att ni ska göra kamsen... gööött! Krams// Kussen.

    SvaraRadera